glosy

Studio Alta jako naše zrcadlo

Dveře holešovického útočiště pro současný tanec se už definitivně zavřely a nastalo „Velké stěhování“. Když jsme se na podzim z kuloárů dozvěděli o blížícím se konci areálu Studia Alta

Baletky aneb Druhá strana mince

V posledních dnech rozčeřil hladinu českého tanečního prostoru rozhovor s Miřenkou Čechovou (Reflex, 30. ledna 2020, autor Kateřina Kadlecová), který se vztahuje zejména k její připravované knize Baletky.

Velký šéf

Společenskému dění se spíše vyhýbám, jednou za čas se ale přihodí, že se ocitnu mezi kolegy tanečníky z kamenných divadel.

Kritici a umělci

Vypadá to, že se v uměleckém diskurzu poslední dobou hojně probírá téma taneční kritiky. Jaký je či jaký by měl být její účel?

Diagnóza Vize tance

V roce 2008 jsem byla u toho, když vznikající Vize tance sbírala zpětnou vazbu pro svůj Program na podporu současného tanečního umění, pohybového divadla a interdisciplinárních umění. 

O kritice #3

Opět si vypomůžu citátem, tentokrát Zdeňka Hořínka z jeho článku Kritický paradox...

O kritice #2

Tento obsáhlý úvod je z mého pohledu nutný pro pochopení posunu funkce divadelní kritiky.

DIÁŘ PŘEDSTAVENÍ

duben 2020

Po Út St Čt So Ne
30
31
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
DEJTE NÁM TIP NA PŘEDSTAVENÍ

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE