Diskuze k tématu:
Přestat se zdržovat nesmysly aneb Co s kritikou v éře nových médií

Vyplněním e-mailu se přihlásíte k odběru automatických notifikací, které vás upozorní na nový příspěvek v této diskuzi.

Od nejnovějších / Podle hodnocení
Přidat příspěvek

Re: díky

vložil Josef Herman

IP: 78.108.102.23
Reaguje na: díky
Díky za tenhle postoj. Je děsivé číst, že print vs. net je pořád klíčové téma. Podobným diskusím se už vlastně dost vyhýbám. Když jsem někde byla, bylo to často o stížnostech, jak není kam psát. Taková blbost. Příležitostí je dnes naopak mnohem víc, než před deseti, dvaceti, třiceti lety. Každý může mít podcast, blog do pár minut, newsletter, využít sociální média... Ty diskuse by měly být spíš o tom, jaké inovativní byznys modely by mohlo takové psaní mít, jak jím dosáhnout i na peníze. Ale o tom už se tak plamenně nediskutuje (nebo jsem u takové diskuse alespoň bohužel nikdy nebyla).
Milé dámy,
papír, net, podcast, blog a cokoli dalšího si vymyslíte, to jsou přece jen média sloužící komunikaci v té které době v té které konkrétní komunitě v našem případě o divadle. V Plzni jsme vedli debatu právě jen o tom, která média a proč jsou teď a tady nejvhodnější pro divadelní kritiku, konkrétně pro Svět a divadlo a Divadelky. A padaly argumenty pro a proti. Byznys modely přece řeší, jak to všechno v té které době realizovat. Potřeboval ho už pračlověk Janeček, kdyby chtěl pravidelně tesat názory do kamene. Také si myslím, že nám nejvíc chybí právě inovativní byznys model, a právě ten, možná neobratně, hledáme. Print vs. net přece je součástí byznys plánu.

díky

vložil Jana Bohutínská

IP: 109.183.128.55
Reaguje na:
Díky za tenhle postoj. Je děsivé číst, že print vs. net je pořád klíčové téma. Podobným diskusím se už vlastně dost vyhýbám. Když jsem někde byla, bylo to často o stížnostech, jak není kam psát. Taková blbost. Příležitostí je dnes naopak mnohem víc, než před deseti, dvaceti, třiceti lety. Každý může mít podcast, blog do pár minut, newsletter, využít sociální média... Ty diskuse by měly být spíš o tom, jaké inovativní byznys modely by mohlo takové psaní mít, jak jím dosáhnout i na peníze. Ale o tom už se tak plamenně nediskutuje (nebo jsem u takové diskuse alespoň bohužel nikdy nebyla).

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE