20. ročník Mezinárodního divadelního projektu Divadla Continuo
zprávy
„Stejně tak je výjimečné technické a výtvarné řešení vlastního hracího prostoru, který umožní použití originálních divadelních prostředků, vytvářejících magický a poetický prostor pro divadelní akci,“ dodává Štourač.
Divadelní představení vzniká po dobu 3 týdnů ve spolupráci s dvacítkou mladých lidí z celého světa (letos z 8 evropských zemí – Polsko, Česká republika, Slovensko, Itálie, Švýcarsko, Rusko, Řecko a Německo), studentů a absolventů uměleckých škol, herců, tanečníků, performerů, výtvarníků a muzikantů pod vedením členů divadla a v režii uměleckého vedoucího souboru Pavla Štourače.
„Vizuálně pohybové představení s živou kapelou, originálním výtvarným řešením a specifickým pohledem pro diváky je pro členy Divadla Continuo zároveň otevřením nové etapy tohoto specifického divadelního žánru na přelomu druhé dekády jeho divadelních aktivit v netradičních prostorech,“ vysvětlují organizátoři.
Během uplynulých ročníků se projekt odehrával na mnoha místech blízkého či vzdálenějšího okolí Malovic, kde Divadlo Continuo sídlí od roku 1995. Projekt se uskutečnil v zahradách a vodním příkopu renesančního zámku Kratochvíle, na hladině rybníka Otrhanec v Malovicích, v prostorách zemědělského dvora Rábín, v bývalé cihelně ve Vodňanech, v Písecké galerii Sladovna i v jedoucím vlaku lokální tratě Netolice - Malovice. Pro letošní rok se tvůrci Divadla Continuo rozhodli pracovat přímo v prostoru, kde divadlo sídlí, na Švestkovém Dvoře, kde v rámci rekonstrukce prostor, která byla dokončena přesně před rokem, v létě 2016, vznikl ve dvoře statku prostor pro divadelní tvorbu, tvořený sevřenou dvoranou, kterou ze tří stran obklopují patrové ochozy pro diváky.
Více informací na www.continuo.cz nebo www.svestkovydvur.cz
Zdroj: Divadlo Continuo
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
Zemřela tanečnice a pedagožka Jana Tomsová
zprávy -
Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
úhel pohledu -
Věra Ondrašíková a kol., POCKETART, ZDRUHESTRANY: Proč odcházíme z divadla PONEC? II.
rozhovory -
Don Quijote v Ústí nad Labem dramaturgický směr nemění
recenze -
(Ne)nápadný půvab Coco Chanel
recenze
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 9 dny
Tanecnik
Ideální místo pro Filipa Barankiewitcze!!!Dánský Den Kongelige Ballet hledá nové umělecké vedení
před 14 dny
VACULÍK Libor
Na celé této debatě je smutné i to, že zde píší lidé, kteří nejsou schopni se pod svůj příspěvek podepsat.... asi…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 14 dny
Spící krasavice
Na mě nehulákejte, mě pokorné ticho vlastní není. Ale tanečníkům a tanečnicím je vnucováno už od konzervatoře.Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 14 dny
BaletniTotalita
To je alibismus! Šikana, bossing, ponižování, diskriminace a potlačování českých osobností, porušování pracovního řádu,…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 14 dny
Spící Krasavice
Myslím, že by mělo také zaznít, že články Tanečních aktualit někdy bývají jednostranné, bez širšího kontextu. A je dost…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 14 dny
Josef Bartoš
Mám velmi podobnou zkušenost – před rokem jsem uzavíral svůj doktorský výzkum na téma empatie u profesionálních…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
Lukáš Slavický
Vážení,V úvodu bych rád pozval paní/slečnu Zangu, aby udělala rozhovor s některým z tanečníků nebo tanečnic baletu…
Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média