I zrychlená jsi v pořádku. I vzteklá jsi v pořádku. I unavená jsi v pořádku. Taková, jaká jsi právě teď, jsi v pořádku. Inscenací vzdušné akrobatky Ivany Kolcunové a zpěvačky Michaely Jonczy rezonuje téma přirozené ženské proměnlivosti během jednoho měsíce.
Autorkou The Same Self je Ivana Kolcunová, vystudovaná psycholožka, která pracuje v uživatelském výzkumu. Jejím koníčkem je už osm let vzdušná akrobacie na hedvábných šálách. Délka The Same Self je 60 minut a je zatím nejdelší, které Ivana nejen vymyslela, ale i ztvárnila. Námět ji napadl během měsíčního jógového pobytu v Indii.
„Setkala jsem se tam s asi o 10 let staršími ženami, které velmi otevřeně mluvily o ženských tématech a třeba i o tom, jak si podle svého cyklu plánují práci, závažná rozhodnutí i účast na večírcích. To mi hodně otevřelo oči a začala jsem se více soustředit na změny energie i u sebe,“ popisuje Ivana.
Do projektu přibrala zpěvačku Michaelu Jonczy, která je autorkou všech písní. Během večera zatančí také francouzská choreografka Fany Barrouquère. Hudbu složil muzikant a skladatel Viktor Kracik-Bartha, mluvené slovo si vzala na starost herečka Katarína Zatovičová a kostýmy vytvořila návrhářka Veronika Bijok.
Nejbližší představení The Same Self se uskuteční 12. prosince 2019 v KZ Domovina v Praze. Na nějakou dobu je to možná naposledy, co bude možné tento dialog akrobatky a zpěvačky na vlastní oči vidět. „Vše financujeme svépomocí, a tak je příští sezóna zatím nejistá. Na prosincové představení ale vstupenky pořád jsou, nabízí je portál GoOut,“ upřesňuje Ivana Kolcunová.
Zdroj: Tisková zpráva
Dialog akrobatky a zpěvačky - The Same Self ztvárňuje přirozenou ženskou proměnlivost
zprávy
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
Zemřela tanečnice a pedagožka Jana Tomsová
zprávy -
Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
úhel pohledu -
„Tanec i život jsou o hledání rovnováhy,“ bilancuje Václav Janeček své pedagogické a životní zkušenosti
rozhovory -
Věra Ondrašíková a kol., POCKETART, ZDRUHESTRANY: Proč odcházíme z divadla PONEC? II.
rozhovory -
Don Quijote v Ústí nad Labem dramaturgický směr nemění
recenze
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 11 dny
VACULÍK Libor
Na celé této debatě je smutné i to, že zde píší lidé, kteří nejsou schopni se pod svůj příspěvek podepsat.... asi…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 11 dny
Spící krasavice
Na mě nehulákejte, mě pokorné ticho vlastní není. Ale tanečníkům a tanečnicím je vnucováno už od konzervatoře.Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 11 dny
BaletniTotalita
To je alibismus! Šikana, bossing, ponižování, diskriminace a potlačování českých osobností, porušování pracovního řádu,…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 11 dny
Spící Krasavice
Myslím, že by mělo také zaznít, že články Tanečních aktualit někdy bývají jednostranné, bez širšího kontextu. A je dost…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 11 dny
Josef Bartoš
Mám velmi podobnou zkušenost – před rokem jsem uzavíral svůj doktorský výzkum na téma empatie u profesionálních…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 13 dny
Tanecnik
Lžete. Buď, že jste tanečník ND nebo že vam mail nedošel... jedno z toho je zajiste ležBojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
Tanecnik
Ideální místo pro Filipa Barankiewitcze!!!Dánský Den Kongelige Ballet hledá nové umělecké vedení