Jiří Bartovanec nastudoval choreografii Kreatur Sashy Waltz se studenty Konzervatoře Duncan centre. Počátkem března měli studenti této pražské konzervatoře příležitost seznámit se s jednou z nejnovějších choreografií Sashy Waltz. Inscenaci Kreatur přivezl do ČR jeden z jejích tanečníků a spolupracovníků Jiří Bartovanec. V týdenním workshopu měli studenti možnost zažít si tuto choreografii na vlastní kůži. Nikoli však jako diváci, ale přímo jako protagonisté. Workshop probíhal v době vypuknutí pandemie Covid-19 a z důvodu uzavření školních institucí nebylo možné nastudování dokončit.
Dát studentům živou zkušenost se soudobými choreografiemi od světoznámých tvůrců vzešel od ředitelky Romany Lisnerové. Škola tak otevírá nové možnosti pro své studenty, ve spolupráci s festivalem TANEC PRAHA a divadlem PONEC sdílí zkušenost studentů posledních ročníků s nastudováním díla.
Zdroj: Tanec Praha
Jiří Bartovanec nastudoval se studenty Konzervatoře Duncan centre choreografii Kreatur od Sashy Waltz
TANEC PRAHA STUDENTŮM je programová linie festivalu, jejíž snahou je zprostředkovat studentům uměleckých škol i veřejnosti způsob práce různých osobností světové taneční scény. Letos není možné navázat na mezinárodní program, který je posunut na podzim a příští rok, proto využili pořadatelé festivalu TANEC PRAHA nabídky Jiřího Bartovance a Duncan centre konzervatoře sdílet zkušenost studentů posledních ročníků s nastudováním díla světoznámé choreografky Sashy Waltz - Kreatur. Výsledek práce studentů s Jiřím Bartovancem, dlouholetým členem souboru Sasha Waltz Guests, bude k vidění ve čtvrtek, 25. června 2020 od 17:00 h, následovat budou Q&A.
zprávy
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
Zemřela tanečnice a pedagožka Jana Tomsová
zprávy -
Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
úhel pohledu -
Patří těhotenství na jeviště? Martina Hajdyla Lacová přináší časově limitovanou taneční performanci Bodies in Progress
zprávy -
„Tanec i život jsou o hledání rovnováhy,“ bilancuje Václav Janeček své pedagogické a životní zkušenosti
rozhovory -
Věra Ondrašíková a kol., POCKETART, ZDRUHESTRANY: Proč odcházíme z divadla PONEC? II.
rozhovory
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 7 dny
VACULÍK Libor
Na celé této debatě je smutné i to, že zde píší lidé, kteří nejsou schopni se pod svůj příspěvek podepsat.... asi…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 7 dny
Spící krasavice
Na mě nehulákejte, mě pokorné ticho vlastní není. Ale tanečníkům a tanečnicím je vnucováno už od konzervatoře.Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 7 dny
BaletniTotalita
To je alibismus! Šikana, bossing, ponižování, diskriminace a potlačování českých osobností, porušování pracovního řádu,…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 7 dny
Spící Krasavice
Myslím, že by mělo také zaznít, že články Tanečních aktualit někdy bývají jednostranné, bez širšího kontextu. A je dost…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 7 dny
Josef Bartoš
Mám velmi podobnou zkušenost – před rokem jsem uzavíral svůj doktorský výzkum na téma empatie u profesionálních…Bojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
před 9 dny
Tanecnik
Lžete. Buď, že jste tanečník ND nebo že vam mail nedošel... jedno z toho je zajiste ležBojkot jako od Fica. Balet Národního divadla nechápe, jak fungují média
Tanecnik
Ideální místo pro Filipa Barankiewitcze!!!Dánský Den Kongelige Ballet hledá nové umělecké vedení