Status umělce. Sousloví, které tu s námi je od doby pandemické, ne-li déle. Ve chvíli, kdy EU schválila plán obnovy, umělecká obec získala dojem, že má jedinečnou příležitost nejen prosadit, ale také ufinancovat smysluplnou realizaci něčeho, co pomůže ukotvit pozici umělce ve vztahu ke státu, a nakonec možná i ke společnosti.
Michaela Kessler
Michaela Kessler působí jako nezávislý manažer, konzultant, publicista a co-director BPART a v minulosti také jako výkonná umělkyně. V oblasti kultury se pohybuje téměř dvacet let.
Vystudovala taneční konzervatoř a mediální studia, v současné době studuje antropologii na FHS UK. Dvanáct let působila jako tanečnice na volné noze, absolvovala stáž na tiskovém oddělení Ministerstva kultury a v etablované PR agentuře.
V neziskovém sektoru se pohybuje od roku 2015, dlouhodobě spolupracovala s Centrem choreografického rozvoje SE.S.TA a festivalem KoresponDance, s divadlem Orfeus, #Díky, že můžem či Beckou McFadden. Poskytuje poradenství a konzultace spolkům i individuálním umělcům a příležitostně spolupracuje s portálem Opera PLUS.
V oblasti marketingu se pohybuje od roku 2011, a to na manažerských pozicích v několika etablovaných agenturách. Ve své praxi řídila projekty pro nadnárodní společnosti a spolupracovala s řadou renomovaných značek. Téměř čtyři roky řídila vydavatelství audioknih.
V posledních letech se pak věnovala zejména projektu Be Part!, který vyvinula a realizovala ve spolupráci s Lenkou Flory. Dvouletý mezinárodní projekt, který využívá umělecký proces jako nástroj k podpoře rozvoje občanské společnosti, pocitu sounáležitosti a zviditelnění marginalizovaných skupin, byl podpořen z Fondů EHP a Norska a zahrnoval Island, Česko, Mexiko, Itálii, Kanadu a Spojené státy.
Texty autora
NEJČTENĚJŠÍ
-
Laureáti Cen Thálie 2024
zprávy -
V Mystical Self se choreograf spolu s tanečníky dotýkají šílenství
recenze -
Slunečník, Měsíčník a Větrník. Národní divadlo zve na premiéru pohádky
zprávy -
Slunečník, Měsíčník a Větrník s humorem a bláznivou nadsázkou
recenze -
Zdeněk Prokeš o tanci za katrem: Vězňů jsem se na nic neptal, pracovali jsme jako na sále
podcasty
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
Jana Bohutínská
Děkuji za moc pěkný text a rekapitulaci. Považuji za štěstí, že jsem mohla Děrevo a TNF v Praze zažít. Byla jsem…Odešla statečná Sibiřanka, Irina Andreeva
Adéla
Byla jsem na přestavění R.I.E. a byla jsem naprosto nadšená, proto jsem i nadšení očekávala od Hey, Earth! Omlouvám se…Hey, Earth! Cirk La Putyka experimentuje s objekty, vizuálním uměním a novým cirkusem
Divak hey earth
Naprosto nerozumim co je tohleto ale nejenom ze je to ztrata casu ale jeste vas to stoji penize prosim nechodte na to…Hey, Earth! Cirk La Putyka experimentuje s objekty, vizuálním uměním a novým cirkusem
Maximalismus
Taneční obor střední odborné školy ad hoc Pražská taneční konzervatoř může slavit pouze desetileté výročí…Vedoucí Pražské taneční konzervatoře Bayerová o otevřenosti a tvorbě bezpečného prostředí: „Děti musí do školy chodit rády“
mar
Až meditativní zážitek s minimalistickým výtvarným pojetím hry světla a stínu. Úžasné akrobatické výkony - první…Thin Skin – Křehkost kovových prutů
Jan Klen
Ano, změna je dobrá, když se ví proč, co se očekává a co je možné a co je nadále jen ve vizích přacích. Asi je dobré to…Novou ředitelkou Taneční konzervatoře hl. m. Prahy je Pamela Morávková
Eliška Brtnická
Děkujeme, to nás moc těší!Thin Skin – Křehkost kovových prutů