Registrace

V dílech Piny Bausch slyšíte hudbu, lidé přicházejí, mizí, mluví o štěstí. Jako v každodenním životě

Měla jsem možnost vidět Café Müller a Le Sacre du printemps od Piny Bausch v divadlech v Praze (1987) a Paříži (2002). Tato subtilně vyhlížející dáma s tajuplným úsměvem Mony Lisy, od jejíhož úmrtí uplynulo 30. června patnáct let, své tanečníky ani diváky nešetří. Syrovost, ryzost a troufalost tanečního zpracování zmiňovaných choreografií se vám dostanou pod kůži, stejně jako její další inscenace, které jsou v Opernhaus Wuppertal stále na repertoáru nebo je možné je vidět v záznamu. 

Pina Bausch. Foto: Wilfried Kruger, program Pařížské Opery 2002.
Pina Bausch. Foto: Wilfried Kruger, program Pařížské Opery 2002.

Zajímá vás celý článek?

Čtěte víc. Bez omezení. A na rok zdarma.

Zaregistrujte se a otevřete si dveře k prémiovému obsahu Tanečních aktualit:

  • rozhovory a medailonky
  • osobnosti české i světové scény
  • plné verze podcastů
  • zvýhodněná cena na Dance Context Journal

Stačí pár kliknutí a máte 365 dní čtení zdarma.

Registrujte se ještě dnes.*

Registrovat

Už máte registraci? Přihlaste se

*Od data registrace získáváte přístup k celému obsahu Taneční aktualit na 365 dní zdarma. Akce se vztahuje na registrace dokončené do 1. 9. 2025. Nezahrnuje obsah magazínu Dance Context Journal.