Registrace

Taneční publicista není PR agentura

„Myslela jsem si, že to dělají všechna slušná média,“ řekla mi s otázkou v hlase nedávno známá, kterou oslovil velký celostátní deník s žádostí o vyjádření k problematice zdravotnictví. Jako novinářky se mě ptala, zda bude moci výsledný text autorizovat. Snažila jsem se jí vysvětlit, proč novináři ne vždy poskytují texty k autorizaci a že se nejedná o vlastní kreativní přepsání textu. Zdá se, že na poli taneční publicistiky je vysvětlit novinářské zásady a zachovat si svou morální integritu ještě těžší.

Clara Zanga. Foto: Michal Hančovský.
Clara Zanga. Foto: Michal Hančovský.

Zajímá vás celý článek?

Čtěte víc. Bez omezení. A na rok zdarma.

Zaregistrujte se a otevřete si dveře k prémiovému obsahu Tanečních aktualit:

  • rozhovory a medailonky
  • osobnosti české i světové scény
  • plné verze podcastů
  • zvýhodněná cena na Dance Context Journal

Stačí pár kliknutí a máte 365 dní čtení zdarma.

Registrujte se ještě dnes.*

Registrovat

Už máte registraci? Přihlaste se

*Od data registrace získáváte přístup k celému obsahu Taneční aktualit na 365 dní zdarma. Akce se vztahuje na registrace dokončené do 1. 9. 2025. Nezahrnuje obsah magazínu Dance Context Journal.