Registrace

Taneční publicista není PR agentura

„Myslela jsem si, že to dělají všechna slušná média,“ řekla mi s otázkou v hlase nedávno známá, kterou oslovil velký celostátní deník s žádostí o vyjádření k problematice zdravotnictví. Jako novinářky se mě ptala, zda bude moci výsledný text autorizovat. Snažila jsem se jí vysvětlit, proč novináři ne vždy poskytují texty k autorizaci a že se nejedná o vlastní kreativní přepsání textu. Zdá se, že na poli taneční publicistiky je vysvětlit novinářské zásady a zachovat si svou morální integritu ještě těžší.

Clara Zanga. Foto: Michal Hančovský.
Clara Zanga. Foto: Michal Hančovský.

Zajímá vás celý článek?

Zajímá vás celý článek?
Předplaťte si Taneční aktuality a získejte přístup k celému obsahu včetně podcastů.

Zaregistrujte se a otevřete si dveře k prémiovému obsahu Tanečních aktualit:

  • rozhovory a medailonky
  • osobnosti české i světové scény
  • plné verze podcastů
  • zvýhodněná cena na Dance Context Journal

Předplaťte si nás hned a získejte 50 % slevu.*

Koupit článekKoupit předplatné

Už máte registraci? Přihlaste se

*Do 31. prosince 2025 nabízíme roční předplatné s 50% slevou.