
Organizátoři dodávají: „Program je určen pro vedoucí manažery a odborné pracovníky dvanácti veřejných a neziskových kulturních organizací a povedou jej špičkoví lektoři na dané dovednosti. Každá organizace může nominovat až dva účastníky: hlavního manažera + specialistu či kolegu pro dané téma. Hlavní manažer se zavazuje účastnit se všech akcí programu (přednášek i workshopů). Workshopy jsou určeny pouze pro zástupce vybraných kulturních organizací, přednášky budou otevřeny i širší odborné veřejnosti. Cílem vznikající Akademie je rozvíjet klíčové kompetence kulturních pracovníků. Současné trendy práce s publikem, zvyšující se konkurenceschopnost v nabídce kulturních služeb, měnící se zaměření velkých veřejných institucí a nové technologie představují náročnou výzvu pro řízení kulturních organizací všech typů (příspěvkových a neziskových). Pro zvýšení profesionalizace je proto zapotřebí, aby kulturní manažeři sledovali nové trendy, příklady dobré praxe a nástroje zvyšující jejich odbornost. Celoživotní vzdělávání v kultuře je např. v porovnání se sociálním sektorem nedoceněné a nedostatečně rozvinuté. Tuto skutečnost potvrdila i analýza potřeb napříč kulturními odvětvími, která byla realizována v rámci výzkumného projektu Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR.“
Výběr účastníků provede výběrová komise IU a výsledky budou oznámeny do 15. července 2016.
BLOK 1: Strategické a kreativní myšlení (15. a 16. 9.)
BLOK 2: Marketing a branding (13. a 14. 10.)
BLOK 3: Fundraising a projektové řízení (31. 10. až 2. 11.)
Podrobnosti zde.
Zdroj: Institut umění – Divadelní ústav
Anonym
A Vy jste měl to štěstí obě premiéry také shlédnout?La Sylphide rozpačitá i roztomilá