


Kolo rozházené slámy, kolem kruh polorozpadlých židlí a v něm Tibor Trulík provádí svižný a inteligentní floorwork. Hladce přechází z poloh na zemi k židlím a projev se postupně stává čím dál expresivnějším až se chopí sekyry a začne rýt do židle stojící uprostřed kruhu. Následuje plamenný projev poezie s palbou šišek vyžádanou od diváků. Židle lítají proti kovovému zábradlí, rozbíjí se, tanečník je vší silou seká na kousky a staví z nich zajímavou výtvarnou kompozici, staví snad svůj domov? S odkazy na Jánošíka, s vlasy spletenými do copů a se symbolem sekyry se s obdivuhodným oddáním a opravdovostí hledá vlastní identitu, svádí boje sám se sebou i s okolním světem, k jehož vyjádření bohatě postačí objekty židlí. Zdá se, že Tibor Trulík se svým dílem Odporný domov našel a tento jeho domov nebyl odporný, zato působivý.

Choreografie, režie: Marta Poláková
Pohybová spolupráce: Zuzana Vasičáková Očenášová
Hudba: Martin Polák,Tibor Feledi, Peter Dan Ferenčík, Miroslav Tóth, Peter Čaputa
Kostýmy a scéna: Zuzana Hudeková
Světlo: Robert Polák
Tanec: Magdaléna Čaprdová, Anna Štefanová, Barbora Janáková, Ladislav Cmorej, Emil Leeger, Lukáš Homola Odporný domov
Choreografie, scénografie: Tibor Trulík
Asistentka choreografa: Denisa Benčaťová
Zvuk: Tibor Trulík, Matej Štestko
Světlo: Ján Čief
Tanec: Tibor Trulík Metamorphoses
Koncept, režie, choreografie: Martin Goga
Hudba: Bach, Adams, Korzeniowsky
Světlo: Martin Goga
Tanec: Martin Goga Divadlo Štúdio tanca, Banská Bystrica, 17. října 2012
VAŠE HODNOCENÍ
A jak byste představení hodnotili vy?
Hodnoceno 0x
Jiří Vacek
Dobrý den, mám tu čest přihlásit se k tomu, že paní Miroslavu Pešíkovou, primabalerinu Národního divadla, znám osobně z…K výročí Miroslavy Pešíkové