Večer v Divadle Archa měl velice příjemnou atmosféru, plnou očekávání z obou stran. Václav Kuneš a Nataša Novotná vsadili na osobní kontakt s publikem a tím snad rozlomili i ty poslední ledy v srdcích diváků (pokud tam vůbec nějaké byly). První choreografie večera Paedocypris Progenetica byla starší práce Václava Kuneše inspirovaná románem George Orwella „1984“. Hranaté pohyby neforemných postav interpretované Natašou Novotnou, Tomášem Rychetským a samotným autorem choreografie působily záměrně těžce a ubíjejícně. Snad jeden jediný pouhý skok v sobě nesl tolik naděje a touhy, byl však jen okamžikem (i když velice zdařile vysokým na jednoduché sauté). Naštěstí druhá čtvrtina večera přinesla to, co české publikum miluje. Neen – Ya je prací dá se říci až „kyliánovskou“ (což ovšem může znít jako klišé). Je plná vtipu, příjemného tanečního slovníku, jehož pohyby inspiruje především hudba. Je muzikální, a to se cení. Tady se autor (opět Václav Kuneš) výborně strefil do vkusu svých diváků. Jeho tanečnice (Zuzana Kvačková-Heréniyová, Nataša Novotná, R. Watanabe) byly lehounké a zároveň energické. Měnily se před očima dle charakteru písně i kostýmu. Nezápasily o muže (Tomáš Rychetský), ale procházely etapami svého ženství, přestože jednou ženou dohromady určitě nebyly. Hudba Niny Simone byla výbornou inspirací. Tanec pro hudbu a podle hudby, tanec pro zábavu, tanec pro Čechy.
420PEOPLE: Češi Čechům
Lednový vítr přivál do Prahy dlouho očekávanou událost. Pražská premiéra projektu 420PEOPLE 23. a 24. ledna 2008 konfrontovala světovou úroveň českého současného tance s pohledem českého publika. Nabídla na stříbrném podnosu tanečníky, kteří vyšli z české taneční školy, ale tanečně dospěli už jinde.