Na konzervatoř nastoupil jen proto, aby se zlepšil v piruetách. Celé dětství a dospívání se totiž věnoval latinskoamerickým tancům a věřil tomu, že to tak zůstane. Nakonec však zběhl k divadlu a loni na podzim dosáhl jedné z nejvyšších met – Ceny Thálie v kategorii Taneční a pohybové divadlo. A jen tak mimoděk se stal králem parketu v populární show StarDance po boku herečky Veroniky Khek Kubařové. S teprve 23letým Dominikem Vodičkou jsme se sešli v šatně Divadla na Vinohradech mezi dvěma Louskáčky „Konečně poslední Louskáček, nic tam nedělám“, poznamenal (tančil vojáky – pozn. redakce). Povídali jsme si o jeho začátcích s baletem, o tom, proč si lidé myslí, že je tanec pro holky a o souboru Pražského komorního baletu.
Dominik Vodička. Foto: Serghei Gherciu.
Jak jde dohromady technika klasického tance a společenských tanců?
Ze začátku pro mě bylo dost náročný je odlišit, ale časem jsem si našel nějaký svůj vnitřní styl, který mi vyhovuje a kterým obohacuju latinu i balet. Když jsem nastoupil na konzervatoř, měl jsem samozřejmě manýry z latinskoamerických tanců. Takže mě furt odnaučovali, abych neměl křečovitý paže, a tady to, a tady to…Postupem času jsem se naučil, že když přijdu na jeviště, tak dělám jinou techniku než na parketu.