Petr Krušelnický a Apolena Vanišová chystají premiéru v MeetFactory
zprávy
Divadelní hra založená na skutečné události vypráví příběh ženy, která byla dlouhodobě hospitalizována v psychiatrické léčebně jako emocionálně nestabilní. Přišla tak o svůj dosavadní život, o svá práva a o dceru. „Statické obrazy vynořující se z paměti, rychlé střihy ve vyprávění a tajemná nejednoznačná atmosféra hry nás přivádí k inscenaci vzbuzující dojem snu, vzpomínky, jakési scénicko-filmové dekonstrukce Editina života.“
Projekt Woman in a taxi crossing New York, s Dorou Bouzkovou v hlavní roli, je po scénickém monologu Valentýn a po inscenacích Všechno nejlepší, Phoebe Zeit-Geist! a Zavřeno kvůli soukromému večírku v pořadí již čtvrtá hra Carlose Be, na které spolupracují Apolena Vanišová a Petr Krušelnický. Premiéry a veřejné diskuse po představení se zúčastní autor hry osobně.
Petr Krušelnický (1977) aka Antena absolvoval taneční konzervatoř Duncan Centre, dále pak studoval u prof. Ctibora Turby. Byl členem souboru Divadla mimů Alfred ve dvoře a divadelní skupiny Grotest Maru (DE). Podílel se například na vzniku představení s Minem Tanakou, projektu 3W Griftheater a mnoha dalších. Kromě experimentálního divadla se aktivně věnuje i audio-vizuálním projektům v prostředí analogových elektronických médií.
Carlos Be (*1974, Vilanova i la Geltrú, Španělsko) je španělský spisovatel, dramatik a divadelní režisér. Vydal, mezi jiným, divadelní hry La caja Pilcik (oceněnou Premio Serantes 2008), Origami (oceněnou Premi Born 2006), La extraordinaria muerte de Ulrike M. (finalista soutěže o cenu Premio Casa de América – Festival Escena Contemporánea de Dramaturgia Innovadora 2005) a Noel Road 25: a genius like us (oceněnou Premio Caja España 2001), dále román Tantos nombres olvidados (2001).
Divadelní hry: La caja Pilcik (Serantes Kultur Aretoa; Serantes, 2009), Steak tartare (Sala Tis; Madrid, 2009), My favorite things (Nau Ivanow; Barcelona, 2009), Achicorias (Obrador de la Sala Beckett; Barcelona, 2007), Noel Road 25 (Obrador de la Sala Beckett; Barcelona, 2005), Enemigos (Institut del Teatre; Barcelona, 2004) a Eloísa y el domador de mariposas (Teatre Artenbrut; Barcelona, 2003). Zdroj: MeetFactory, Wikipedie
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
Soňa Ferienčíková o politizaci nezávislého umění: „Kdybych přestala tvořit, znamenalo by to ustoupit zlu.“
rozhovory -
Novou ředitelkou Taneční konzervatoře hl. m. Prahy je Pamela Morávková
zprávy -
Taneční konzervatoř hlavního města Prahy má nové pedagogy
zprávy -
Jižní Svéráz – Nový divadelní site-specific festival rozkrývá tajemné příběhy opuštěných míst
recenze -
Nominace na Ceny Thálie 2024
zprávy
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 18 dny
Jan Klen
Ano, změna je dobrá, když se ví proč, co se očekává a co je možné a co je nadále jen ve vizích přacích. Asi je dobré to…Novou ředitelkou Taneční konzervatoře hl. m. Prahy je Pamela Morávková
před 22 dny
Josef Bartoš
Vážený pane Nagele, děkujeme za upřesnění, v textu jsme upravili.J. Bartoš
Kristýna Slezáková novou ředitelkou Taneční konzervatoře Brno: Dnešní absolventi potřebují k uplatnění kompletní výbavu
před 26 dny
Tomáš Nagel
V Ústí nad Labem nebyl nikdy Činoherní klub. Vždy jen Činoherní studio !Kristýna Slezáková novou ředitelkou Taneční konzervatoře Brno: Dnešní absolventi potřebují k uplatnění kompletní výbavu
před 26 dny
Barbora
Dobrý den, podle archivu ND tančila paní Morávková v divadle Absolventský koncert Hudební a taneční školy v roce…Novou ředitelkou Taneční konzervatoře hl. m. Prahy je Pamela Morávková
před 28 dny
Natálie
Dobrý den, rodné jméno je dle knihy Cesty k tanečnímu a baletnímu mistrovství Pamela Méhešová (rok ukončení studia1989).Novou ředitelkou Taneční konzervatoře hl. m. Prahy je Pamela Morávková
před 28 dny
petram
Pamela Morávková je jméno rodné, nebo vyvdané ? V archivu ND žádná Pamela Morávková není...Novou ředitelkou Taneční konzervatoře hl. m. Prahy je Pamela Morávková
mar
Až meditativní zážitek s minimalistickým výtvarným pojetím hry světla a stínu. Úžasné akrobatické výkony - první…Thin Skin – Křehkost kovových prutů