
Práce s publikem je důležité téma pro dlouhodobé koncepce kulturních organizací i příležitostné kulturní projekty. Týká se marketingu, dramaturgie, přípravy doprovodných programů i celkového pojetí projektů a provozu organizací, které považují své publikum za partnera a nejen pasivního konzumenta. Práce s publikem (audience development) je také prioritou programu EU Kreativní Evropa.
Projekt navazuje na Střed zájmu: PUBLIKUM (2014 a 2015) a na mezinárodní konferenci RE:PUBLIKUM (2013 a 2016), na kterých byly představeny příklady dobré praxe z ČR i zahraničí. Při zpracování návrhů vašich příspěvků se můžete inspirovat na uvedených odkazech.
Pokud máte zájem o aktivní účast, vyplňte přiloženou přihlášku a zašlete popis aktivit/projektů v délce cca 1 normostrany. Vystoupení bude mít formu krátkých prezentací (max 7 min.) doplněných obrazovým materiálem (10–15 snímků). Účastníky akce budou zástupci kulturních organizací, kteří mají zájem pracovat s návštěvníky, diváky, veřejností a vzájemně se inspirovat.
Přihlášku zašlete do 6. září 2017 na E kultura@kreativnievropa.cz.
Zdroj: Institut umění – Divadelní ústav