Počas webináru Marketingový potenciál a limity súčasného tanca budú hostia spolu s moderátorom diskutovať a hľadať odpovede na nasledujúce otázky:
Vieme, že treba systematicky budovať obecenstvo, ale ako sa to robí v prípade súčasného tanca, dokáže/chce vyliezť z undergroundu? Dá sa pre neho vybudovať širšie (početnejšie) zázemie? Môže bez kompromitovania umeleckej výpovede generovať väčšie výnosy, mať väčší spoločenský rešpekt?
Speakeri:
Ewan McLaren – Bazaar Festival, Praha
Róbert Slovák – spoluzakladateľ Respect APP, GOODEAS.ORG, autor knihy Viac ako reklama
Stanislava Fabšíková – marketingová manažérka OZ Vagus
Moderátorka:
Katarína Figula – kultúrna manažérka, festivalová producentka, festival Bratislava v pohybe a Slovenská tanečná platforma
Termíny a témy webinárov:
6. máj o 15:00 – Marketingový potenciál súčasného tanca – skúsili sme naozaj všetko?
13. máj o 15:00 – Súčasný tanec nielen pre dospelých – ako na súčasný tanec namotať najmladšieho diváka?
20. máj o 15:00 – Dá sa tancovať online? Potenciál a limity online priestoru a aktuálnej situácie pre súčasný tanec.
Zaregistrovať sa je možné na tomto linku:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_AEInXcCjTkKp2KVxutN7QA
Registráciou si rezervujete miesto na celom cykle 3 diskusií a prednášok Re/branding súčasného tanca. Po registrácií Vám bude na uvedený e-mail zaslaný jedinečný link, prostredníctvom ktorého sa budete môcť prihlasovať každý týždeň na každý z cyklu 3 webinárov.
Vstupné na webinár je dobrovoľné. Počet účastníkov je limitovaný na 100.
Zdroj: Platforma pre súčasný tanec, o.z.
Webinář Re/branding současného tance – cyklus přednášek, seminářů a diskusí umělců a expertů
Dnes odštartuje prvý webinár s názvom Marketingový potenciál a limity súčasného tanca, ktorý vznikol v rámci cyklu troch online prednášok a diskusií s názvom (Re)branding súčasného tanca. Cieľom webinárov je zdieľanie skúseností tanečníkov s expertmi z rôznych oblastí. Vysielať se bude 6. mája 2020 o 15:00 na online platforme Zoom.
zprávy
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
Zemřel Milan Sládek, průkopník slovenské pantomimy
zprávy -
Šeherezáda se na prkna Národního divadla vrací po padesáti letech, tentokrát v podání Maura Bigonzettiho
zprávy -
Pátá kapitola Emergency Dances trvala pět hodin. Dlouhé přestávky utlumily zájem, otevřenost i pozornost diváků
recenze -
Padesátka tanečníků burcuje bratislavskou scénu v nové inscenaci Bolero
recenze -
Scales - Taneční performance, která zkoumá propojení člověka a technologií
zprávy
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 2 dny
Petr K.
To je dost trapný pokus otočit co jsem napsal přesně naruby. Realita je, že svět je přeplněn zajímavým obsahem a kdo se…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 2 dny
Roman Zotov-Mikshin
Jojo… znáte ten vtip?Starý včelař umírá a všichni blízcí jsou kolem něho a ptají se: ty jsi tak starý a moudrý, řekni…
Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 2 dny
Petr K.
On tenhle pohled na kritiku občas bývá prezentován jako konec umělecké kritiky, protože krom jiného znamená, že recenze…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 3 dny
Roman Zotov-Mikshin
Preference, vkus recenzenta tím pádem přináší obrovské omezení samotné kritice - dekódování umění probíhá jen skrze…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 3 dny
Petr K.
Mně tahle debata přišla jako naprosto prototypická vzhledem k situaci na české současné scéně. Vzhledem k ohlasu, který…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 3 dny
Roman Zotov-Mikshin
Proč z kritiky nikdy nelze vypárat priority a preference kritika? Souhlasím, že by neměli v kritice prosakovat, ale…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
Roman Zotov-Mikshin
Znova si nerozumíme. Já jsem odpovídal na poslední větu z Vaší předchozí odpovědi. “Není to celé naprosto zbytečná…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr