Počas webináru Marketingový potenciál a limity súčasného tanca budú hostia spolu s moderátorom diskutovať a hľadať odpovede na nasledujúce otázky:
Vieme, že treba systematicky budovať obecenstvo, ale ako sa to robí v prípade súčasného tanca, dokáže/chce vyliezť z undergroundu? Dá sa pre neho vybudovať širšie (početnejšie) zázemie? Môže bez kompromitovania umeleckej výpovede generovať väčšie výnosy, mať väčší spoločenský rešpekt?
Speakeri:
Ewan McLaren – Bazaar Festival, Praha
Róbert Slovák – spoluzakladateľ Respect APP, GOODEAS.ORG, autor knihy Viac ako reklama
Stanislava Fabšíková – marketingová manažérka OZ Vagus
Moderátorka:
Katarína Figula – kultúrna manažérka, festivalová producentka, festival Bratislava v pohybe a Slovenská tanečná platforma
Termíny a témy webinárov:
6. máj o 15:00 – Marketingový potenciál súčasného tanca – skúsili sme naozaj všetko?
13. máj o 15:00 – Súčasný tanec nielen pre dospelých – ako na súčasný tanec namotať najmladšieho diváka?
20. máj o 15:00 – Dá sa tancovať online? Potenciál a limity online priestoru a aktuálnej situácie pre súčasný tanec.
Zaregistrovať sa je možné na tomto linku:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_AEInXcCjTkKp2KVxutN7QA
Registráciou si rezervujete miesto na celom cykle 3 diskusií a prednášok Re/branding súčasného tanca. Po registrácií Vám bude na uvedený e-mail zaslaný jedinečný link, prostredníctvom ktorého sa budete môcť prihlasovať každý týždeň na každý z cyklu 3 webinárov.
Vstupné na webinár je dobrovoľné. Počet účastníkov je limitovaný na 100.
Zdroj: Platforma pre súčasný tanec, o.z.
Webinář Re/branding současného tance – cyklus přednášek, seminářů a diskusí umělců a expertů
Dnes odštartuje prvý webinár s názvom Marketingový potenciál a limity súčasného tanca, ktorý vznikol v rámci cyklu troch online prednášok a diskusií s názvom (Re)branding súčasného tanca. Cieľom webinárov je zdieľanie skúseností tanečníkov s expertmi z rôznych oblastí. Vysielať se bude 6. mája 2020 o 15:00 na online platforme Zoom.
zprávy
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
La Sylphide rozpačitá i roztomilá
kritiky -
Balanchine na čtvrtou v Brně
recenze -
S Johanem Kobborgem nejen o jeho osudovém baletu La Sylphide: „Madge bych tančil klidně každý den“
rozhovory -
Jana Burkiewiczová k Bread&Dance: „Stojí za tím potřeba sdílet. V tvůrčím procesu jsme totiž neskutečně osamělí.“
rozhovory -
Nová generace – Jarní vydání v proměnlivých barvách
recenze
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 9 dny
Taťána
Pro mě velké zklamání! Místo humoru - fekální humor, místo nosné myšlenky - výkřiky, předtočené video. Celá hra byla…Démon z Malty
před 10 dny
Filip Martinský
Výborné napsaná kritika už po nekolikáte. Konštruktívne kritické a odborné s historickými prameny.La Sylphide rozpačitá i roztomilá
před 13 dny
ZR
Vážený pane Slavický,moc děkuji za cenné doplnění! Přiznám se, že o uvedení Balanchinových titulů v 90. letech v…
Balanchine na čtvrtou v Brně
před 13 dny
Jaroslav Slavický
K recenzi Balanchine na čtvrtou v Brně bych chtěl uvést , že premiéra Serenády neproběhla v ND v Brně, ale…Balanchine na čtvrtou v Brně
před 22 dny
Jana Sedláčková
Jdu s nadšením na premiéru baletu a budu si užívat krásu pohybu i vaši osvětu 11.5.2023S Johanem Kobborgem nejen o jeho osudovém baletu La Sylphide: „Madge bych tančil klidně každý den“
Andrea
Shodou náhod jsem byla na obou premiérách a mám naprosto odlišný názor než autor této “kritiky”. Měla jsem doprovod z…La Sylphide rozpačitá i roztomilá