
Redakce Tanečních aktualit spustila 20. března 2017 na crowdfundingovém portálu Hithit.cz kampaň, jejímž cílem je získat prostředky na redesign internetových stránek. V současné době se podařilo vybrat zhruba třicet tisíc korun, cílem je však padesátitisícová částka. I když je rozpočet organizace napjatý, je si redakce vědoma nutnosti změny. „Webové stránky vznikly před deseti lety a jejich současný stav je téměř neúnosný. Přeplněný a nepřehledný obsah bije do očí, a proto chceme portál odlehčit a dopřát mu nový a svěží vzhled,“ přiznává šéfredaktorka Lucie Hayashi.
A jaké je přesné zadání? „Co se týká loga, rádi bychom ponechali princip dvou tančících postav a dlouhý nápis zkrátili jen na TA,“ vysvětluje Josef Bartoš přání redakce a dodává: „Grafici mají za úkol logo Tanečních aktualit zmodernizovat tak, aby byla cítit návaznost na logo předchozí, přitom už ale dýchalo 21. stoletím.“
Soutěž je veřejná a o nové podobě loga budou spolu s členy redakce hlasovat také někteří z účastníků hithitové kampaně. Vítězné logo bude odměněno částkou 7500 Kč (včetně DPH), grafikovi bude přednostně nabídnuta možnost grafického zpracování nových webových stránek Tanečních aktualit. Nový web bude spuštěn začátkem roku 2018.
Zdroj: Tisková zpráva TA
Josef Herman
Milé dámy,papír, net, podcast, blog a cokoli dalšího si vymyslíte, to jsou přece jen média sloužící komunikaci v té…
Přestat se zdržovat nesmysly aneb Co s kritikou v éře nových médií