![](uploads/RTEmagicC_ac033807dc.jpg.jpg)
Celá choreografie vznikla na základě hudebních děl významných skladatelů období romantismu, Franze Liszta, Gustava Mahlera a Richarda Wagnera. Philippu Talardovi, Ericu Trottierovi i Igoru Vejsadovi jde především o propojení zdánlivě nespojitelných věcí, jakými jsou realita a iluze či minulost a přítomnost. Jejich společná inscenace vypovídá o komunikaci a splynutí, o umění hudby a tance, které dokáží vytvořit duchovní, lidský a přirozený most mezi „romantickým“ a „moderním“ pojetím světa.
Zcela zásadní význam v inscenaci má scénografie pod vedením Philippa Talarda. Tanečníci se na scéně pohybují v uzavřeném prostoru připomínajícím krychli, která je z různých stran prosvětlována, a nedílnou součástí scény je také jevištní obrazová projekce. Podlahu jeviště pokrývá zelená umělohmotná tráva a tanečníci tančí i ve vodě napuštěné ve speciálním korytě, které bylo do Divadla Jiřího Myrona dovezeno až z Marseille.
Celá inscenace je vystavěna tak, aby po celou dobu působila na všechny smysly diváka, aby ho zcela pohltila a ukázala onen zázrak, který slibuje už v názvu, totiž smazání hranice mezi skutečností a iluzí. Jak se úmysl tvůrčího týmu zdařil, může obecenstvo posoudit již zítra. Zdroj: NDM
Josef Bartoš
Dobrý den, paní Rehbergerová,jak už jsem vám odepisoval na e-mail – za chybu se omlouváme a v textu (po konzultaci s…
Čarovná Girlanda – Bonbónky pro milovníky historického tance