Lidé TA
MgA. Mgr. Daniela Machová, Ph.D. – ředitelka Taneční aktuality o.p.s., komunikace s partnery, marketing, finance, fundraising
MgA. Josef Bartoš – šéfredaktor Tanečních aktualit, supervize portálu, komunikace s autory i partnery, marketing, fundraising
MgA. Petra Dotlačilová, Ph.D. et Ph.D. – zástupce šéfredaktora, koordinace anglické verze webu, komunikace s autory a partnery
Mgr. MgA. Lucie Hayashi, Ph.D. – předsedkyně správní rady Tanečních aktualit, vedoucí tištěné publikace Speciální vydání Tanečních aktualit, komunikace s partnery, marketing, fundraising, editace textů
Bc. MgA. Natálie Erbesová – koordinace webové sekce Aktuální zpravodajství, fakturace
Mgr. Lucie Dercsényiová, Ph.D. – redigování a supervize autorských textů
Mgr. art. Jana Bitterová – web Databáze tance, komunikace s partnery, fundraising
PhDr. Lenka Dobešová Trubačová – koordinace Tanečního diáře (vícesouborová divadla) a soutěží
MgA. Kristina Soukupová – zakladatelka Tanečních aktualit, koordinace Tanečního diáře (dění mimo vícesouborová divadla)
Mgr. Lucie Štádlerová – komunikace s partnery, fundraising
MgA. et MgA. Zuzana Švancarová – produkce, komunikace s partnery
Bc. Clara Zangová - moderace audiovizuálních formátů, zahraniční zpravodajství
Mgr. Tereza Cigánková - web Databáze tance, anglická verze webu
MgA. Zuzana Rafajová, Ph.D. - koordinace textů Osobností a jejich výročí, zahraniční zpravodajství, koordinace distribuce Speciálního vydání
Dominika Štrbová - asistent produkce
Mgr. Anna Poppová - komunikace se zahraničními partnery
Externí spolupracovníci:
grafika: Adam David, Lenka Lautrbachová
korektury: Martina Čichoňová, Tereza Mlsová
audiovizuální výstupy: Martin Čtvrtečka
NEJČTENĚJŠÍ
-
O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
úhel pohledu -
Andrea Opavská o nové životní etapě: „Je velmi bolestné, když se vás někdo zeptá: A co budeš dělat, až skončíš?“
podcasty -
Nikola Márová, portrét primabaleríny – Čekání na Julii
recenze -
Aurélie Dupont – Esence francouzské étoile
osobnosti -
Sergio Méndez Romero a Sawa Shiratsuki: „Úspěšné partnerství stojí na respektu“
rozhovory
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
Jaroslav Slavický
ÚHEL POHLEDUTak zase reakce jedné zklamané matky! Je třeba ocenit, že se dokonce podepsala, na rozdíl od těch…
O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
petram
Škola, jejíž absolventi nemohou sehnat práci nejen v zahraničních souborech, ale ani v těch našich, určitě není…O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
Jana Hanušová
Dobrý den,byla jsem 30 let pedagogem tance na DAMU, absolvovala jsem Hamu taneční pedagogiku. Paní profesorka Pásková…O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
J.K.
Úhel pohledu? Rozhodně bych nehledala chybu na straně Baletní přípravky. Děti, které prošli BPND si sebou do života…O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
Jana Jodasová
Dovolte, abych se vyjádřila k výše uvedenému článku. Baletní přípravka existuje více než 50 let a stojí za ní velký kus…O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
Anonym
A není nepřijetí na konzervatoř někdy spíš vysvobození, než nutná frustrace?Není někdy lepší, když nepřijatý uchazeč…
O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří
Adéla
Nedá mi to nevložit také svůj vlastní úhel pohledu. Můj pohled je pohledem člověka, který tanec miluje, který studoval…O podivné nespolupráci mezi přípravkou a konzervatoří