![](/fileadmin/foto_soucasny_tanec4/MAIA.maly.jpg)
V představení Tenze ovšem dává autorka slovu choreografie zcela jiný rozměr a tanec zde rozhodně nebyl v hlavní roli; také proto byl titul díla zpřesněn podtitulem „experimentální pohybové představení na hranici výzkumu a performance“. Choreografie v tomto případě znamená doslova fyzické ovládání interpretky (Jana Vrána), k němuž dochází prostřednictvím zařízení TENS. Jeho jméno je zároveň zkratkou pro transkutánní elektrickou nervovou stimulaci, proces, během kterého tanečnice dostává přes kabely do paží elektrické impulzy, jež ovládají její pohyby.
Scéna připomíná laboratoř: strohé bílé stěny, bílá podlaha i bílý stůl s židlemi, na nichž sedí dvě mladé ženy. Jedna je celá v černém a drží v ruce krabičku s ovládáním, která je napojena na ženu druhou. Ta má světlý top, krátké černé kalhoty a na rukou připojené dráty. Její napřímený sed, propnuté nárty a upřený p
![](/fileadmin/foto_soucasny_tanec4/MAIA3.maly.jpg)
![](/fileadmin/foto_soucasny_tanec4/MAIA_2.maly.jpg)
Idea, koncepce, kostým a choreografie: Markéta MAIA Kuttnerová
Tvorba a interpretace: Jana Vrána
Hudba: Joshua Koch & AMSS
Odborná a technická konzultace: Tomáš Suchan
Světelný design: Jiří Hajdyla
Produkce: Honza Malík / m a i a production
Koproducent: Tanec Praha, o. s.
VAŠE HODNOCENÍ
A jak byste představení hodnotili vy?
Hodnoceno 0x
Josef Bartoš
Dobrý den, paní Rehbergerová,jak už jsem vám odepisoval na e-mail – za chybu se omlouváme a v textu (po konzultaci s…
Čarovná Girlanda – Bonbónky pro milovníky historického tance