Mezinárodní magazín Dance Europe vydávaný v Londýně zvolil Filipa Barankiewicze mezi nejlepší umělecké šéfy baletních souborů na světě v sezoně 2017/2018.
V aktuálním říjnovém čísle jsou zveřejněny výsledky ankety Critics' Choice. Kritik Mike Dixon zvolil Filipa Barankiewicze jako uměleckého šéfa roku:„Filip Barankiewicz, inspirational new director of the Czech National Ballet.“
Dixon zařadil Balet Národního divadla do dalších dvou anketních kategorií – Mimořádný dámský taneční výkon a Mimořádný pánský taneční výkon. Vyzdvihl taneční umění prvních sólistů Baletu ND, Aliny Nanu v roli Lise a Ondřeje Vinkláta v roli Colase v inscenaci Marná opatrnost. Tento balet bude na prknech Národního divadla opět k vidění v květnu 2019.
Zdroj: Balet Národního divadla
Balet Národního divadla v magazínu Dance Europe
zprávy
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 6 dny
Lukáš Slavický
Jen bych rád připomněl paní Benoniové, že první soubor, který zpracoval tento titul jako taneční představení v ČR, byl…Tramvaj do stanice Touha – Whisky, sex a kouř cigaret
před 19 dny
Jana Bohutínská
Díky za tenhle postoj. Je děsivé číst, že print vs. net je pořád klíčové téma. Podobným diskusím se už vlastně dost…Přestat se zdržovat nesmysly aneb Co s kritikou v éře nových médií
před 25 dny
Gitta
Krásny článek. Ráda jsem si přečetla. Mistra jsem znala v letech šedesátych a sedmdesatych. Pracovala jsem pod nimna…Před 110 lety se narodil Boris Milec
před 28 dny
Roman Vašek
Milá Lucie,dovolím si na okraj tvé glosy "přihřát svou polívčičku". Máš pravdu a já se to pokusím doložit konkrétními…
Ucpaný systém
před 28 dny
Jakub
Kategorický imperativ je odporná záležitost. Je svazující a ponižující. Ohavné ničit tak něčí autonomii.Kněz…
Kant v hledišti
před 40 dny
Kata Zagorski
Ahoj Pepo,dík za odpoveď. Podobné zverstvá sa môžu veľmi ľahko odohrať aj v ČR, ale verím, že sa neodohrajú. Ja som…
Podpoříte s námi Manželství pro všechny?
Josef Herman
Milé dámy,papír, net, podcast, blog a cokoli dalšího si vymyslíte, to jsou přece jen média sloužící komunikaci v té…
Přestat se zdržovat nesmysly aneb Co s kritikou v éře nových médií