Klíčové vizuály pro reklamní kampaň festivalu TANEC PRAHA 2019 se dočkaly uznání –v rámci udělování kreativních cen ADC Awards / Louskáček získala zlato za nejlepší fotografii agentura Comtech_CAN, která ve spolupráci s fotografkou Bárou Prášilovou vytvořila klíčové vizuály pro 31. ročník festivalu TANEC PRAHA na téma zvědavost. Navíc se videa z téže dílny prezentující festival TANEC PRAHA 2019 dostala do magazínu Shots. Více na www.tanecpraha.cz.
Mezinárodní festival TANEC PRAHA dosáhl nejvyššího ocenění ke svému 25. výročí, kdy byl v posledním roce programu EU Culture (2013) vyhodnocen na 1. místě se 100% bodovým hodnocením mezi 236 festivaly všech žánrů v EU. V novém programovém období byl v hodnocení EFA již loni jediným českým Laureátem EFFE Label (Europe for Festivals – Festivals for Europe). V oblasti scénických umění znamená TANEC PRAHA totéž co Pražské jaro v hudbě nebo MFF Karlovy Vary ve filmu, konstatují nejen zahraniční experti.
„Letos jsme vybrali nový kreativní tým v rámci cílené výzvy a ten velmi citlivě navázal na předchozí kampaně,“ říká Yvona Kreuzmannová, ředitelka a zakladatelka Tance Praha, a dodává: „Vedli jsme dlouhé diskuse, hledali společně klíč k pochopení a pozitivnímu vnímání současného tance co nejširší veřejností, k odstraňování určitých zábran. Z mnoha nápadů jsme si nakonec vybrali motto: Zvědavost je šance na zážitek. Moc se nám líbila práce Báry Prášilové a s napětím jsme čekali, s jakými návrhy k těm tématům přistoupí. Vše to najednou zapadlo do sebe a nutno dodat, že práce na vzniku vizuálů byla velmi náročná, v neposlední řadě pro interprety. Jak uvádí web Shots.net, je to opravdu the WORK. “
Nadšení z ocenění popisuje autorka fotografií, Bára Prášilová (Art Director / fotografka a režisérka spotu): „Když mě agentura oslovila, abych vymyslela koncept fotografií i videa, tak jsem se pro projekt naprosto nadchla. Od začátku jsem měla od klienta i agentury ideální podmínky k práci, podložené naprostou důvěrou, které mi umožnily vytvořit vítězný koncept fotografií. Naše spolupráce je mimo jiné důkazem toho, že když tým pilně pracuje pro společný cíl a je otevřený kreativním nápadům, dostaví se výjimečné výsledky."
„Porotci oceňovali jak řemeslné zpracování – fotku a design, tak i propojení s tématem zvědavosti, které tam většina poznala. Přišlo jim zajímavé, že ‚zvláštní‘ fotografie vzbuzuje zvědavost jejich, tedy diváka, i to, že postavy na vizuálu stojí obráceny zády a hledí kamsi přes horizont, a tím jednak zvědavost ztvárňují a zároveň k ní vybízí," vysvětluje Roman Čihalík z agentury Comtech_CAN a s úsměvem pokračuje: „Takže si myslím, že bylo strašně důležité ‚přetavit zvědavost do vizuálu‘, a to se nám podařilo.“
Na vzniku klíčových vizuálů se podíleli tanečníci: Markéta Jandová, Zuzana Havrlantová, Adam Orszulik, Jan Razima. Kameramanem spotu byl David Markovič, autorem hudby Floex (Tomáš Dvořák – spolupracující m.j. s Terezou Hradilkovou), postprodukce – Tomáš Chabrus Hájek, styling – Milina Havrlantová, hair styling – Salon Petra Měchurová, produkce Tanec Praha z.ú. a Comtech_CAN.
Zdroj: Tanec Praha z.ú.