Dvě uznání pro kampaň letošního festivalu TANEC PRAHA

Dvě uznání pro kampaň letošního festivalu TANEC PRAHA

Dvě uznání pro kampaň letošního festivalu TANEC PRAHA

Klíčové vizuály pro reklamní kampaň festivalu TANEC PRAHA 2019 se dočkaly uznání –v rámci udělování kreativních cen ADC Awards / Louskáček získala zlato za nejlepší fotografii agentura Comtech_CAN, která ve spolupráci s fotografkou Bárou Prášilovou vytvořila klíčové vizuály pro 31. ročník festivalu TANEC PRAHA na téma zvědavost. Navíc se videa z téže dílny prezentující festival TANEC PRAHA 2019 dostala do magazínu Shots. Více na www.tanecpraha.cz.

Mezinárodní festival TANEC PRAHA dosáhl nejvyššího ocenění ke svému 25. výročí, kdy byl v posledním roce programu EU Culture (2013) vyhodnocen na 1. místě se 100% bodovým hodnocením mezi 236 festivaly všech žánrů v EU. V novém programovém období byl v hodnocení EFA již loni jediným českým Laureátem EFFE Label (Europe for Festivals – Festivals for Europe). V oblasti scénických umění znamená TANEC PRAHA totéž co Pražské jaro v hudbě nebo MFF Karlovy Vary ve filmu, konstatují nejen zahraniční experti.

„Letos jsme vybrali nový kreativní tým v rámci cílené výzvy a ten velmi citlivě navázal na předchozí kampaně,“ říká Yvona Kreuzmannová, ředitelka a zakladatelka Tance Praha, a dodává: „Vedli jsme dlouhé diskuse, hledali společně klíč k pochopení a pozitivnímu vnímání současného tance co nejširší veřejností, k odstraňování určitých zábran. Z mnoha nápadů jsme si nakonec vybrali motto: Zvědavost je šance na zážitek. Moc se nám líbila práce Báry Prášilové a s napětím jsme čekali, s jakými návrhy k těm tématům přistoupí. Vše to najednou zapadlo do sebe a nutno dodat, že práce na vzniku vizuálů byla velmi náročná, v neposlední řadě pro interprety. Jak uvádí web Shots.net, je to opravdu the WORK. “

Nadšení z ocenění popisuje autorka fotografií, Bára Prášilová (Art Director / fotografka a režisérka spotu): „Když mě agentura oslovila, abych vymyslela koncept fotografií i videa, tak jsem se pro projekt naprosto nadchla. Od začátku jsem měla od klienta i agentury ideální podmínky k práci, podložené naprostou důvěrou, které mi umožnily vytvořit vítězný koncept fotografií. Naše spolupráce je mimo jiné důkazem toho, že když tým pilně pracuje pro společný cíl a je otevřený kreativním nápadům, dostaví se výjimečné výsledky."

„Porotci oceňovali jak řemeslné zpracování – fotku a design, tak i propojení s tématem zvědavosti, které tam většina poznala. Přišlo jim zajímavé, že ‚zvláštní‘ fotografie vzbuzuje zvědavost jejich, tedy diváka, i to, že postavy na vizuálu stojí obráceny zády a hledí kamsi přes horizont, a tím jednak zvědavost ztvárňují a zároveň k ní vybízí,"
vysvětluje Roman Čihalík z agentury Comtech_CAN a s úsměvem pokračuje: „Takže si myslím, že bylo strašně důležité ‚přetavit zvědavost do vizuálu‘, a to se nám podařilo.“

Na vzniku klíčových vizuálů se podíleli tanečníci: Markéta Jandová, Zuzana Havrlantová, Adam Orszulik, Jan Razima. Kameramanem spotu byl David Markovič, autorem hudby Floex (Tomáš Dvořák – spolupracující m.j. s Terezou Hradilkovou), postprodukce – Tomáš Chabrus Hájek, styling – Milina Havrlantová, hair styling – Salon Petra Měchurová, produkce Tanec Praha z.ú. a Comtech_CAN.

Zdroj: Tanec Praha z.ú.

Témata článku

Tanec

Tanec Praha

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE

to nejčtenější z tanečních aktualit

Přihlašte se k odběru newsletteru: