Registrace

Prodejnost současného tance – kulatý zoom Tanečních aktualit

Webinář zaměřený na propagaci tance v rámci projektu Zaostřeno na tanec proběhne online ve ČT 28. 5. 2020 v 17h.  

Prodejnost současného tance – kulatý zoom Tanečních aktualit
Prodejnost současného tance – kulatý zoom Tanečních aktualit
Inzerce

Je současný tanec prodejný? Umíme ho prodat? Nejen svým věrným divákům, ale také manažerům, politikům, sponzorům, příbuzným, sousedům?

Jaké marketingové nástroje už jsme se naučili používat, a které stále zbytečně ignorujeme? Jak zefektivnit naše snahy o komunikaci uměleckého záměru širšímu publiku?

Přišel čas restartovat strategii komunikace naší nabídky a inspirovat poptávku. Hosté z branže se s námi v diskuzi podělí o nápady a triky, jak na to.

Přihlásit se k zaslání linku na webinář můžete zde: https://forms.gle/ZuQnDXR4AXVdkisG6

 

 

Mluvčí:

Michaela Kessler – vystudovala taneční konzervatoř a mediální studia se zaměřením na marketing, v současné době studuje antropologii na FHS UK, absolvovala řadu školení v oblasti digitálního marketingu. Dvanáct let působila jako tanečnice na volné noze. Absolvovala stáž na tiskovém oddělení Ministerstva kultury a v agentuře PR Konektor, působila jako redaktorka multiregionálního média. V oblasti marketingu se pohybuje od roku 2011, nejprve jako account manager, později jako CEO fullservisové reklamní agentury ACTUAL AVER CZ, a.s. a konzultant pro významné klienty digitální agentury PRIA SYSTEM s.r.o. Ve své praxi řídila projekty pro nadnárodní společnosti jako je Nestlé, Möet-Hennessy, PPG Deco Czech apod. a spolupracovala s řadou dalších renomovaných značek. Téměř čtyři roky řídila vydavatelství audioknih AUDIOBERG. Na kulturním poli spolupracuje kromě Centra choreografického rozvoje SE.S.TA s divadlem Orfeus a festivalem Bazaar a poskytuje konzultace dalším spolkům.  

Petr Kiška – produkční a projektový manažer, který dlouhé roky působil v ostravském Kulturním centru Cooltour a je spoluzakladatelem projektu MOVE Ostrava a festivalu MOVE fest Ostrava. V rámci své práce se snažil prodat současný tanec Ostravákům, což mu umožnilo udělat spoustu chyb, ze kterých se měl příležitost poučit. V současné době spolupracuje v oblasti PR, produkce a marketingu s Lenkou Vagnerovou, Radimem Vizvárym, Novou sítí a Databází tance.

Nikola Lörinczová – zakladatelka agentury PIARISTI, od roku 2014 spolupracovala s téměř 70 klienty. Tím prvním byl Signal Festival, s nimiž je dodnes, komunikovala pět ročníků Českého lva, startovala Metronome festival a pomáhala desítkám dalších kulturních projektů. Mezi ty nejoblíbenější patří CAMP – Centrum architektury a městského plánování, designérka Janja Prokić, Galerie Tančící dům, papírnictví Papelote, zpěvačka Never Sol, tenisky Botas 66, festival Designsupermarket a další.

Pavlína Louženská – zakladatelka skupiny #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 22 000 členek. Dlouhodobě se věnuje marketingu, produktu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Působila mezi jinými v Google for Startups, ZOOTu nebo založila konferenci FashionTech. Je členkou správní rady Transparency International. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Píše blog pavlinaspeaks.com a mezi jinými pravidelně píše pro Deník N nebo Marie Claire.

 

Moderuje:

Lucie Hayashi – absolventka taneční vědy HAMU, zakladatelka a redaktorka Tanečních aktualit, pedagog a tajemnice katedry tance HAMU, asistentka režie opery ND; členka dramaturgické rady Institutu intermedií, PerformCzech IDU a festivalu Česká taneční platforma, členka rady Asociace tanečních umělců a grantových komisí MKČR. Pohonem jejích aktivit je navrátit tanci společenskou prestiž a respekt a podpořit existenci taneční produkce jako samostatné a potřebné disciplíny a profese.

Poděkování: Velkou inspirací pro organizaci kulatého zoomu byla aktivita Platformy pre súčasný tanec, o.z. a jejich webináře Re/branding súčasného tanca, který jsme se zájmem sledovali, a chtěli uvést v život také na české straně hranic. Věříme, že podobných aktivit není nikdy dost a také, že železo je nutné kout, dokud je žhavé. Děkujeme za nápad, který si dovolíme využít a rozvinout.

Akce se koná za podpory MKČR a MHMP.

Diskuze

Vyplněním e-mailu se přihlásíte k odběru automatických notifikací, které vás upozorní na nový příspěvek v této diskuzi.

Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly pro diskutující

Buďte první, kdo zahájí diskuzi pod tímto článkem!
Přidat komentář