Jiří Bartovanec nastudoval choreografii Kreatur Sashy Waltz se studenty Konzervatoře Duncan centre. Počátkem března měli studenti této pražské konzervatoře příležitost seznámit se s jednou z nejnovějších choreografií Sashy Waltz. Inscenaci Kreatur přivezl do ČR jeden z jejích tanečníků a spolupracovníků Jiří Bartovanec. V týdenním workshopu měli studenti možnost zažít si tuto choreografii na vlastní kůži. Nikoli však jako diváci, ale přímo jako protagonisté. Workshop probíhal v době vypuknutí pandemie Covid-19 a z důvodu uzavření školních institucí nebylo možné nastudování dokončit.
Dát studentům živou zkušenost se soudobými choreografiemi od světoznámých tvůrců vzešel od ředitelky Romany Lisnerové. Škola tak otevírá nové možnosti pro své studenty, ve spolupráci s festivalem TANEC PRAHA a divadlem PONEC sdílí zkušenost studentů posledních ročníků s nastudováním díla.
Zdroj: Tanec Praha
Jiří Bartovanec nastudoval se studenty Konzervatoře Duncan centre choreografii Kreatur od Sashy Waltz
TANEC PRAHA STUDENTŮM je programová linie festivalu, jejíž snahou je zprostředkovat studentům uměleckých škol i veřejnosti způsob práce různých osobností světové taneční scény. Letos není možné navázat na mezinárodní program, který je posunut na podzim a příští rok, proto využili pořadatelé festivalu TANEC PRAHA nabídky Jiřího Bartovance a Duncan centre konzervatoře sdílet zkušenost studentů posledních ročníků s nastudováním díla světoznámé choreografky Sashy Waltz - Kreatur. Výsledek práce studentů s Jiřím Bartovancem, dlouholetým členem souboru Sasha Waltz Guests, bude k vidění ve čtvrtek, 25. června 2020 od 17:00 h, následovat budou Q&A.
zprávy
Diskuze
Přidat komentářNEJČTENĚJŠÍ
-
Zemřel Milan Sládek, průkopník slovenské pantomimy
zprávy -
Šeherezáda se na prkna Národního divadla vrací po padesáti letech, tentokrát v podání Maura Bigonzettiho
zprávy -
Scales - Taneční performance, která zkoumá propojení člověka a technologií
zprávy -
Pátá kapitola Emergency Dances trvala pět hodin. Dlouhé přestávky utlumily zájem, otevřenost i pozornost diváků
recenze -
Padesátka tanečníků burcuje bratislavskou scénu v nové inscenaci Bolero
recenze
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
před 3 dny
Petr K.
To je dost trapný pokus otočit co jsem napsal přesně naruby. Realita je, že svět je přeplněn zajímavým obsahem a kdo se…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 3 dny
Roman Zotov-Mikshin
Jojo… znáte ten vtip?Starý včelař umírá a všichni blízcí jsou kolem něho a ptají se: ty jsi tak starý a moudrý, řekni…
Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 3 dny
Petr K.
On tenhle pohled na kritiku občas bývá prezentován jako konec umělecké kritiky, protože krom jiného znamená, že recenze…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 4 dny
Roman Zotov-Mikshin
Preference, vkus recenzenta tím pádem přináší obrovské omezení samotné kritice - dekódování umění probíhá jen skrze…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 4 dny
Petr K.
Mně tahle debata přišla jako naprosto prototypická vzhledem k situaci na české současné scéně. Vzhledem k ohlasu, který…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
před 4 dny
Roman Zotov-Mikshin
Proč z kritiky nikdy nelze vypárat priority a preference kritika? Souhlasím, že by neměli v kritice prosakovat, ale…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr
Roman Zotov-Mikshin
Znova si nerozumíme. Já jsem odpovídal na poslední větu z Vaší předchozí odpovědi. “Není to celé naprosto zbytečná…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr