Zoufalá malost a samota jedince násobí nemohoucnost nalézt oporu ve svém tápání, oporu v jiných ani v sobě samém. Věčný boj s vlastním zoufalstvím, s vlastní neschopností nalézt cestu ústí v odevzdání se chmurnému toku času.
Pocit ubíjející deprese a marný boj proti ní byl na jevišti ztvárněn věrně a nenásilně dokresloval hudební předlohu, která však taneční dílo překračovala sedmimílovými kroky. Originální a trefné pohybové kombinace symbolizující niterné drama tu a tam sklouzly do přílišné popisnosti, především v práci s kostýmem, výtvarná složka zaznamenala několik zajímavých nápadů, které však nebyly plně využity a jejich význam zůstal diváku utajen. Náročné téma ke ztvárnění i vnímání a neutuchající tok negativních emocí by bylo přístupnější s využitím více dynamiky nejen ve výstavbě, ale také například v rozmanitějším lightdesignu. Choreografie bez výhrad zobrazila dané téma, nevtáhla však diváky do svého smutného světa, televizní divák by bohužel zřejmě po několika minutách vysílen raději přepnul na jiný program.
![](/fileadmin/Foto%20ND/Uminenost_ztracenych_-_Viktor_Konvalinka__Zuzana_Simakova_2_-_Foto_Pavel_Hejny_web.jpg)
Projekt uzavřela krátká skladba Side Effects z dílny Palestince Emira Faddy. Umná práce s prostorem i tanečníky nepřinesla divákům nic originálního (spíše snad prospěla rozvoji tanečníků ve způsobu práce s choreografem), ale dala vyniknout čistotě linií těl a vyváženému konceptu. Byla příjemným rozvitím i klidnou tečkou za celým večerem.
VAŠE HODNOCENÍ
A jak byste představení hodnotili vy?
Hodnoceno 0x
Josef Bartoš
Dobrý den, paní Rehbergerová,jak už jsem vám odepisoval na e-mail – za chybu se omlouváme a v textu (po konzultaci s…
Čarovná Girlanda – Bonbónky pro milovníky historického tance