Frankenstein – Nečekejte horor, ale úchvatný balet Liama Scarletta
Vidět balet v kině se stalo samozřejmostí. A pokud si najdete čas a máte chuť vidět něco ojedinělého, je téměř jisté, že představení přenášená na velká plátna vás nezklamou.
Vidět balet v kině se stalo samozřejmostí. A pokud si najdete čas a máte chuť vidět něco ojedinělého, je téměř jisté, že představení přenášená na velká plátna vás nezklamou.
Během ledna se většina baletních souborů, jakož i jejich diváků, vzpamatovává z vánoční nálože Louskáčků, pročež bývá první měsíc v roce mnohdy tanečně méně zaneprázdněný. Zcela opačnou taktiku ovšem nasadily projekty zabezpečující živé přenosy baletů do kin.
Dalším titulem uváděným v přímém přenosu série Balet v kině se stalo Labutí jezero v interpretaci Královského baletu v Londýně.
Nabídka baletů v českýchkinech se neustále rozšiřuje a nezastaví ji ani fakt, že světové operní domy zrovna nepořádají žádný přímý přenos.
Doba předvánoční i vánoční přeje pohádkám všeho druhu, pro baletní publikum se ve většině divadel nasazuje osvědčený Čajkovského Louskáček v nejroztodivnějších libretistických verzích. Dramaturgie Královského baletu v Londýně však zvolila další cestu...
pierrot_le_fou
Romane, moc díky za tu první reakci. Cením si na ní zejména toho, že se pokouší otevřít prostor k rozmluvě o věci jako…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr