Atmosféra ponurých podzimních dní spojená se Svátkem zesnulých se 1. listopadu přemístila do vnitřních prostor Divadla X10. Inscenace Děti diktatur, kterou vytvořili chilští tanečníci a choreografové v Itálii, dojímá i ochromuje. Bárbara Hernández a Lukas Lizama pomyslně přenesli diváky do Latinské Ameriky a jejích autoritářských režimů.
Aneta Krejčík Plšková
Mgr. Aneta Krejčík Plšková se věnuje tanci odmala. Vyzkoušela si všechny možné styly, od latinsko-amerických a standardních tanců přes Street Dance až ke Contemporary. Aktuálně studuje doktorský program Historické vědy na Filozofické fakultě Univerzity Pardubice. V rámci svého studia se zaměřuje na historii tance, především na první polovinu dvacátého století. Je zároveň lektorkou a choreografkou v taneční škole InDance a tanečnicí ve skupině STEELS. Kromě tanečních aktivit, které jí zabírají většinu času, také ráda píše. Působí jako zástupkyně šéfredaktora v literárním časopise Partonyma, občasně dělá rozhovory pro Pardubický deník a má za sebou i nějakou tu řádku tiskových zpráv nebo článků. Mimo publicistické texty v současnosti už jen zřídka vyplodí nějakou báseň, ačkoli poezie je Anetě velmi blízká. Vydala básnickou sbírku s názvem Zlom ruce za vaz. Pokud zrovna nemá jiné povinnosti, podniká s manželem cesty do zahraničí.