Pohybová inscenace pro děti A to je zakázáno? zkoumá téma osobních hranic
V novém projektu A to je zakázáno? se Jazmína Piktorová, Markéta Stránská a Tomáš Janypka zaměřují na to, co je a není zakázané a proč vlastně.
V novém projektu A to je zakázáno? se Jazmína Piktorová, Markéta Stránská a Tomáš Janypka zaměřují na to, co je a není zakázané a proč vlastně.
K vidění budou také taneční sóla izraelské choreografky Roni Chadash či mezinárodně oceněné Evy Urbanové. V programu letošního divadelního a tanečního Bazaar Festivalu, který proběhne ve dnech 23. až 26. března, je výrazná estonská stopa.
Závěr března už začíná tradičně patřit nezávislé scéně progresivních umělců ze střední a východní Evropy. Devátý ročník tanečního a divadelního Bazaar Festivalu se uskuteční ve dnech 23. až 26. března na vícero místech v Praze.
S jarem se slétají nejen vlaštovky, ale rojí se i premiéry absolventských představení studentů uměleckých škol. Performerka Anna Šefrnová z katedry Nonverbálního divadla pražské HAMU uvedla v divadle Alfred ve dvoře své sólové představení Jogging.
Jednou z posledních premiér, která se stihla odehrát před zastavením kultury, byla šedesátiminutová performance I am the problem od Jana Mocka.
Divadelní soubor Wariot Ideal letos slaví 10 let od svého založení a v divadle Alfréd ve dvoře uvedl novou one-man kabaretní show Iluzionista.
Začátkem roku 2018 se na knižním trhu objevila kolektivní monografie Oáza neklidu, kterou vydal Motus z.s., dlouholetý provozovatel divadla Alfred ve dvoře.
V našem malém tanečně-divadelním rybníčku je vždy trochu napínavé, ale i osvěžující vydat se na představení tvůrců u nás ne příliš známých.
Ve dnech 1. až 4. dubna 2019 se uskutečnil již pětadvacátý ročník České taneční platformy. Dramaturgická rada vybrala ze čtyřiceti přihlášených projektů jedenáct inscenací...
Piaty ročník divadelného a tanečného Bazaar Festivalu opäť priniesol výrazné počiny tvorcov zo strednej a východnej Európy...
Roman Zotov-Mikshin
Znova si nerozumíme. Já jsem odpovídal na poslední větu z Vaší předchozí odpovědi. “Není to celé naprosto zbytečná…Pokus o introspekci, který v performanci Pěny ztrácí směr