Komentář k recezni
vložil Ondřej Vinklát
IP: 86.49.243.89
Reaguje na:
Vážená paní Benoniová,děkuji Vám za pozitivní kritiku. S představením jsem společně s celým tvůrčím týmem nad míru spokojen a stojím si za ním.
Jedno bych kritice ovšem vytknul - a to nepochopení či neuvědomění si toho, jak úzce jsou jednotlivé ingredience představení provázány.
A to nemluvím pouze o našem Mechanickém pomeranči, nýbrž obecně o více než častém přístupu k divadelní tvorbě.
Zástupci jednotlivých uměleckých disciplín se povětšinou od prvního nápadu ovlivňují, a společně hledají ideální tvar, a to až do první opony!
Nejedná se o solitérní nápady, které do sebe zázračně zapadnou.
Nemám ve zvyku obhajovat svůj přínos k inscenacím, a především ne takovouto cestou, avšak v tomto případě mi to nedalo.
Na choreografii a režijním uchopení Mechanického pomeranče jsem se podílel stejnou měrou jako můj spolutvůrce Tomáš Rychetský a celý inscenační tým.
S Tomášem jsem na baletním sále společně s tanečníky strávil celý tvůrčí proces.
Proto je v programu napsáno - choreografie: Tomáš Rychetský, Ondřej Vinklát.
Nemohu pochopit, co v Vás vedlo k tomu, abyste podle Vás zdařilý výsledek připisovala režisérovi, a pouze jednomu ze dvou choreografů inscenace...?
Nejspíš tento můj komentář vyzní jako výraz zneuznané ješitnosti, a je pravdou, že se má ješitnost při čtení Vaší kritiky ozvala. Proto mne prosím omluvte, a pochopte, že jsem na tvorbě inscenace strávil více než tři měsíce, a že jsem do představení vložil hodně úsilí a energie.
s úctou
Ondřej Vinklát
TANEC PRAHA
Konstrukt vytvářený kolem Tance Praha (TP) je i dle tohoto článku bohužel plný nesprávných informací, o jejichž původu…Co nás naučilo prosincové setkání o dění v Tanci Praha a divadle PONEC?