Jan Fousek: „Být šéfem baletu se nedá naučit, je to proces.“
Profesní dobrodružství nemusíte zažít jen, když dramaticky změníte obor a vydáte se za druhou kariérou daleko od tance.
Profesní dobrodružství nemusíte zažít jen, když dramaticky změníte obor a vydáte se za druhou kariérou daleko od tance.
V září loňského roku se objevila na facebookovém profilu Michala Štípy jako blesk z čistého nebe zpráva o jeho odchodu z uměleckého vedení baletu Moravského divadla v Olomouci.
Po třech sezonách odchází z funkce uměleckého šéfa baletu Michal Štípa. Své rozhodnutí oznámil již v úvodu aktuální sezony, přesto ještě připraví naplánovaný premiérový titul Louskáček – Kouzelný příběh.
Na začátku června se v brněnské Redutě uskutečnila poslední baletní premiéra letošní sezony Národního divadla Brno.
Právě připravovaný večer Kontrasty představí 10. června 2016 práce tří brněnských tanečníků: choreografii Rhapsody in Blue Markéty Habalové, Lidice Jana Fouska a Obliviously Aware Dana Datcua.
TANEC PRAHA
Konstrukt vytvářený kolem Tance Praha (TP) je i dle tohoto článku bohužel plný nesprávných informací, o jejichž původu…Co nás naučilo prosincové setkání o dění v Tanci Praha a divadle PONEC?