Na jednoduchou scénu z bílého baletizolu představujícího zlatavou pláž vjíždí starý červený mini cooper naložený zavazadly.
Tereza Kosáková
studentka teorie a kritiky pražské DAMU
studentka teorie a kritiky pražské DAMU
Na jednoduchou scénu z bílého baletizolu představujícího zlatavou pláž vjíždí starý červený mini cooper naložený zavazadly.
Po středečních představeních se festival přehoupl do své druhé poloviny, která byla především ve znamení duetů a nepříjemného tepla, jemuž se bylo možné ubránit jedině chlazeným nápojem u baru nebo ovíváním programem, velice prakticky připraveným v přihrádkách u vstupu do foyer divadla.
K nejvýraznějším dramaturgickým tématům letošního ročníku mezinárodního festivalu Nultý bod 2015 se řadí i nahota a animalita, představující úplný návrat k naší lidské prapůvodní podstatě.
Nad jevištěm v Divadle v Celetné je umístěna obrovská zářící pěticípá hvězda, pod níž klečí v kruhu plastových zvířátek multiperformer chorvatského původu Matija Ferlin.
Dvě nedílné součásti lidské přirozenosti, duše a tělo, zajímají filozofii, náboženství a také umění již od antických dob. Co se ovšem stane, pokud duše a tělo odmítají spolupracovat?
Jednoduché scéně vévodí tři bílé židle, které mají po stranách zavěšená lana.
Železo je druhým nejrozšířenějším kovem na Zemi. Setkáváme se s ním v našem každodenním životě a svou nepostradatelnou přítomností přímo vybízí k hledání nových cest, jak ho využít.
Za úspěchem prvního ročníku mezinárodního festivalu nového cirkusu Cirkopolis Fest stojí organizátorka Šárka Maršíková společně s dramaturgem Petrem Boháčem.