„Umělecké dílo je produkt a jako produkt je potřeba ho umět prodat.“ Nikdy bych nevěřila, že tak marketingově chladnou a pragmatismem zatíženou větu pronesou má ústa.
Veronika Štefanová
Divadelní publicistka
Divadelní publicistka
„Umělecké dílo je produkt a jako produkt je potřeba ho umět prodat.“ Nikdy bych nevěřila, že tak marketingově chladnou a pragmatismem zatíženou větu pronesou má ústa.
Na první setkání s Šárkou Maršíkovou nikdy nezapomenu. Bylo to v Paříži v roce 2008, kam jsem odjela psát diplomovou práci o novém cirkuse.
Petr Horníček (1976) vystudoval Střední průmyslovou školu strojní v Brně a poté na Technické univerzitě v Liberci projektování konfekční výroby. Dlouhodobě se věnuje asijskému bojovému umění.
Soubor Laterny magiky letos slaví čtyřicet let nepřetržitého uvádění Kouzelného cirkusu, který je typickou ukázkou původních divadelních principů Laterny magiky.