Víc než šest desítek cirkusových inscenací, dvě stovky představení a mezi nimi i několik premiér. Takto ve stručnosti lze charakterizovat měsíc trvající festival BIAC.
Veronika Štefanová
Divadelní publicistka
Divadelní publicistka
Víc než šest desítek cirkusových inscenací, dvě stovky představení a mezi nimi i několik premiér. Takto ve stručnosti lze charakterizovat měsíc trvající festival BIAC.
„Umělecké dílo je produkt a jako produkt je potřeba ho umět prodat.“ Nikdy bych nevěřila, že tak marketingově chladnou a pragmatismem zatíženou větu pronesou má ústa.
Na první setkání s Šárkou Maršíkovou nikdy nezapomenu. Bylo to v Paříži v roce 2008, kam jsem odjela psát diplomovou práci o novém cirkuse.
Petr Horníček (1976) vystudoval Střední průmyslovou školu strojní v Brně a poté na Technické univerzitě v Liberci projektování konfekční výroby. Dlouhodobě se věnuje asijskému bojovému umění.
Soubor Laterny magiky letos slaví čtyřicet let nepřetržitého uvádění Kouzelného cirkusu, který je typickou ukázkou původních divadelních principů Laterny magiky.
Do Prahy přijíždí Florent Bergal, mladý režisér a artista, který se pomalu, ale jistě dostává do popředí současné novocirkusové tvorby. V české metropoli se bude autorsky podílet na jedinečném a neopakovatelném projektu Cirkopolis vol. II, jehož premiéra a zároveň derniéra se uskuteční 16. dubna v Paláci Akropolis, kde ukončí Cirkopolis Fest.