Diskuze k tématu:
Taneční publicista není PR agentura

Vyplněním e-mailu se přihlásíte k odběru automatických notifikací, které vás upozorní na nový příspěvek v této diskuzi.

Od nejnovějších / Podle hodnocení

Autorizace článků

vložil Tom

IP: 31.31.228.51
Reaguje na:
Odborná témata fungují trošičku jinak.

Pokud novinář rozumí zdravotnictví, nepotřebuje se ptát expertů. Pokud novinář zdravotnictví nerozumí, musí po něm někdo ten článek zkontrolovat, protože sám nemá jak ověřit, že nepíše nesmysly...

První kdo by měl článek zkontrolovat je respondent - už jen proto, že novinářovo nepochopení mu může značně poškodit pověst. Někdy ale dává smysl, aby si článek prohlédl i nezainteresovaný expert, který dohlédne na to, že respondent nic nezkresluje a nezatajuje.... Vždyť i ČT24 má problémy s tím, že ani jeden z pozvaných politiků nemá zájem zmínit některé podstatné aspekty tématu....

Pokud jde o články o umění, tak podle mě je potřeba umělce především trochu edukovat: Pokud článek nikoho neodradí od návštěvy tanečního představení, tak o tom představení ve skutečnosti nic neříká. Není nic lepšího, než když řešíte jestli na nějaké představení jít a na třech webech narazíte pouze na tu samou bezobsažnou hromadu plků.... Šel jsem, nelíbilo se mi to, jsem na ně naštvanej....

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE