sloupky

Sami sobě

Když do redakce dorazila reakce Petera Šavela na recenzi jeho inscenace, měl jsem velkou radost. Znamenalo to, že si text nejenom přečetl, ale také že ho vyprovokoval k reakci. 

Jít, či nejít?

Parafráze na slavný Hamletův monolog se nabízí ve chvíli, kdy si vybíráte z bohaté nabídky uměleckých produkcí. Nejenže se snažíte získat co nejvíce informací o vybraném titulu, ale možná mnohé z vás zajímá, jak dalece se jedná o tzv. interaktivní dílo...

Proč musíme sedět?

Pojem „práce s publikem“ je dnes v módě. Připomíná, že publikum je alfou a omegou veškerého divadelního snažení. Publikum neroste na stromech podél cest, je třeba si jej vypěstovat...

Nekorektní recenze

O (taneční) kritice se toho letos napsalo a řeklo opravdu hodně. Kritici a umělci se scházeli a vyměňovali si názory, dloubalo se do toho, co to šlo. Naposledy minulý týden náš šéfredaktor. 

Jsou kritici blbci?

V posledních týdnech se stále častěji setkávám s tvrzením, že taneční kritici jsou jednoduše blbci a nevzdělanci, kteří neznají kontext a hlavně nemají za sebou žádnou praktickou, tedy taneční zkušenost. 

Paradoxy naší doby

V mediální bouři způsobené odvoláním ředitelů Národní galerie, Muzea umění v Olomouci a čistě politickými záležitostmi (výměnou na postu ministra spravedlnosti) jaksi zapadla kauza Pražského komorního baletu (PKB)...

DIÁŘ PŘEDSTAVENÍ

listopad 2019

Po Út St Čt So Ne
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
DEJTE NÁM TIP NA PŘEDSTAVENÍ